یادداشت های شخصی یک طلبه ی دانشجو

حجت الاسلام مسعود مختاری خمینی

یادداشت های شخصی یک طلبه ی دانشجو

حجت الاسلام مسعود مختاری خمینی

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ

تحلیل نامه دوم امام به جوانان اروپا


                                                                           

                                                   



نامه دوم امام خامنه ای به جوانان کشورهای غربی

بار دیگر آقاجانمان دست به قلم زد و برای جوانان اروپا نوشت، نوشتنی که اینبار دقیق تر به بیان مسائل و علت اسلام هراسی را بیان میکنند.
دقیقا موقعی که تکفیری های به ظاهر مسلمان برای ایجاد موج گسترده اسلام هراسی به پاریس حمله کردند و رعب و وحشتی در دل مردم انداختند حضرت آقا دست به قلم شدند و برایشان نوشتند که فکر نکنید این اسلام است و اما اگر به خاطر این حملات شما روزهاست که از خانه هایتان بیرون نمی آیید ..............
ذهن هوشیار رهبر انقلاب اینجا مخاطب خودرا به سمت مظلومین این سال ها و مستضعفین عالم می برد که حالا جوان مرفحی که چند روزیست زندگانی اش به خطر افتاده خوب می تواند کودک و نوجوانی را درک کند که خانوادش جلو چشمش کشته می شوند یا اینکه به خانه انها ریخته و همه را مورد ضرب و شتم قرار می دهند شاید جوان اروپایی که الان استرس و دلهره ترس از داعش تمام برنامه اش را به هم ریخته و زندگی اش را مختل کرده حس انسانی اش برانگیخته شود و نسبت به دولتمردان غربی تامل و تعمق کند.

در ادامه مقام رهبری ناقضین حقوق بشر در طول تاریخ را رسوا می کند و با دادن کدهایی منطق بی منطق انها را زیر سوال می برد.
اما پدر دلسوز جوامع بشری چقدر صمیمانه سخن می کند که من امید دارم شما با بررسی ریشه های خشونت در این وقایع آینده را تغییر دهید و در پی حقیقت باشید مخصوصا حقیقت اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه.

رهبرجهان تشییع در این خطابه دوم به جوانان اروپا به سراغ یکی از اصلی ترین اختلافات تمدن نوین اسلامی و تمدن غربی می رود و دم ازسبک زندگی که از اصلی ترین دغدغه های ایشان هم هست میزند به صورت پنهان تمام وحشی گری ها و حق دیگران را پایمال کردن را ناشی از سبک زندگی غلطی میداند که در اروپا حاکم است و این را امری طبیعی می داند که هر کسی در این سیستم تربیت شد اینطور مثل داعش می شود.
و اما درباره فرهنگ و ارتباط بین جوامع این را انکار نمی کنند و اتفاقا ارتباطات فرهنگی را با شرط رعایت احترام  به جامعه پذیرا را نوعی پیشرفت و غنا میدانند. و مانع شدن هر تبادل فرهنگی را غیر از این را حق حکومت ایران و هر حکومت دیگری را می دانند.
و در آخر جوانان بیدار را به آغوش اسلام می خوانند و از آنها میخواهد که با مطالعه و بنای اولیه خوب و بیدار و چشمانی باز از حقایق به سمت اسلام بیایید و در نتیجه خواهید دید که چه تحولی در جوامع رو به سقوط بشری پیش خواهد آمد و اسلام همیشه برای شما اغوشی مهربان باز کرده  و خواهد کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی